פרופ' אש: "ייתכן ונצטרך לחסן שוב בעוד שנה"

אסתי פלד No Comments on פרופ' אש: "ייתכן ונצטרך לחסן שוב בעוד שנה"

פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על הפגישה עם רבני העיר ב"ב, לקראת תחילת מבצע החיסונים הלאומי, ועל הסגר שעומד על הפרק, "רק סגר כללי יהיה אפקטיבי"

צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על הפגישה המיוחדת עם רבני בני ברק, בכדי לשכנע אותם לקדם את נושא החיסונים במגזר החרדי, "אנחנו נפגשים עם גדולי הרבנים. חשוב לנו מאוד לתת את כל המידע בנושא הזה, גם על היעילות של החיסון". פרופ' אש הוסיף כי רק זה, "התקווה שלנו לסיים את המגיפה, והמפתח הוא ההבנה של היעילות".

על החיסון עצמו מסביר אש, "צריך להבין את הביולוגיה של החיסון, כל מה שמוזרק דרך לחיסון מתפרק במהירות ולא משאיר סימנים או חשד לתופעות ארוכות טווח. הטכנולוגיה הזאת יש ניסיון איתה שהיא לא פוגעת לטווח ארוך. אני לא חושש מהשפעה ארוכת טווח".

ומהצד השני האלטרנטיבה היא, "מחלה קשה שיש לה השפעות ארוכות טווח", עוד הוסיף,  "מי שכבר חלה בקורונה יתחסן בסוף הרשימה. ייתכן ונצרך לחסן שוב בעוד שנה שנתיים".

על הסגר שייתכן ויהיה במקרה של עלייה מהירה בתחלואה אומר אש, "סגר לילי, או חלקי לא אפקטיבי. לכן אם התחלואה תעלה ונזדקק שוב לסגר הוא יהיה כללי. הכל תלוי בהתנהגות הציבור".



0 תגובות